NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Čarobni akord

To su obični ljudi kao VI i JA. Ne pevaju kako je sve lepo i veselo. Većina spotova je snimana na ulici pokazujući našu realnost

      Od svih što političkih, što sportskih i ostalih emisija koje se emituju na državnim i privatnim TV stanicama, najviše pažnje mi pobuđuju muzičke emisije. Nažalost, prošla su vremena kada su Elvis, Bitlsi i Stonsi sa jedne, Smak, Idoli, EKV sa druge strane, bili udarna vest na domaćoj TV. Sada su se pojavile neke nove "zvezde" koje oblikuju svest i savest mladih.
       Na najgledanijoj TV stanici ( PINK ) skoro svakog dana u udarnim terminima prikazuju se emisije od kojix mi se diže kosa na glavi. Tu su neki ZAM-ovi, Grand parade i manifestacije u kojima može svašta da se vidi a malo toga da se čuje, po principu udri brigu na veselje, praznik za oči ali i muka za uši. Tu su neke novokomponovane "zvezde" koje uz minimalno odeće i maksimalno antitalenta kljukaju klince glupostima. Da li će u tome uspeti, pokazaće vreme. A da utiču na klince, utiču: svaki drugi klinac ima želju da vozi ljutu mašinu, i fura pored sebe devojku koja izgleda poput one sa malog ekrana. Užas!
       Jedino mogu da se nadam da će na vreme shvatiti gde živi i da će na vreme spoznati svoje mogućnosti.
       Sa druge strane, neke TV stanice daleko realnije, pa shodno tome i skromnije, oblikuju svoj program koji mi je mnogo bliži i prijatniji za oči i uši. Gosti su normalni ljudi koji širom otvorenih očiju posmatraju tužnu svakodnevicu. Njihove pesme ne govore o brzim kolima, lakoj lovi i dobrim ribama (daj mi tange, sestro).Za razliku od pulena ZAM i GRAND produkcije koji se promovišu u studijima što podsećaju na Rio za vreme karnevala, enterijer studija na kojima gostuju favoriti ITMM, AUTOMATIK i sličnih produkcija, mnogo su skromnije opremljeni i ne bude osećaj gađenja i odvratnosti za razliku od prethodno navedenih. Sto, nekoliko stolica, gosti koji ne misle za sebe da su zvezde i koji se ponašaju kao i svaki drugi stanovnik ovog grada. I razgovara se tako. Oni ne pričaju kako su preko "grane" uzeli silnu kintu našim gastarbajterima, kako od jedne tezge mogu da kupe kola ili Versaćijevu odeću. To su obični ljudi kao VI i JA. Ne pevaju kako je sve lepo i veselo. Većina spotova je snimana na ulici pokazujući našu realnost.
       Pa ko šta voli, neka to i gleda. Da li će to biti kič i šareni lilihip jednih ili realnost drugih, ne znam. Ali, bez obzira na izbor programa verovatno većina nas u glavi ima jedno pitanje - koji je čarobni akord za sreću potreban?


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu