NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Penzionisanje "prozora"

Miloš Jovanović

      Stvarana kao jedna od metoda "mentalne higijene" tokom ratnog proleća nad Novim Sadom, izložba plakata "NJindonjs 99 / Oglašavanje života" - koju su osmislili Miloš Jovanović, spiritus movens reklamne agencije "Hammer creative", i njegova ekipa - u poslednjih godinu dana postala je najcitiraniji kulturni produkt sa ovih prostora, čak bila proglašena i "evropskim projektom godine". Posle premijere u novosadskoj galeriji "Zlatno oko" i 20 repriza širom sveta, autorski tim rešio je da penzioniše "NJindonjs" izložbom u Londonu, u prostorijama DLCF-a, jedne od najpoznatijih britanskih advertajzing agencija.
       "Naša izložba je kao dobar fudbaler koji se povlači kada je na vrhuncu, posle dobro odigrane utakmice, ne čekajući da primi šest golova", kaže Miloš Jovanović. "'NJindonjs 99' je davno prevazišao svoju osnovnu, izložbenu funkciju i dobio osoben sociološki karakter. Znao je povremeno da liči i na rok koncert, političku tribinu, sastanak kluba ljubitelja ironije..."
      


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu