NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Ružičaste vesti

Televizija Pink od četvrtka 30. novembra počinje da emituje informativni program

      Virus promena koji je zahvatio Srbiju nije zaobišao ni TV Pink. U vreme kada medijski napadi prete da uzdrmaju ovu kuću, Televizija Pink odlučila je da promeni vlasničku strukturu uvođenjem stranog kapitala, a potom i programsku koncepciju i od četvrtka 30. novembra uvede - informativni program.
       U početku će to biti kratke vesti na svaka dva sata, a uskoro će program biti proširen i na polučasovni informativni blok, svakodnevno od 18.00, u formi dnevnika ili teme dana.
       Šef informativne redakcije TV Pink Tanja Jordović, nekada novinar Studija B i BK televizije, kaže da je u planu i neka vrsta tok-šoua koji će se baviti aktuelnim političkim temama. "Sve je još u povoju, nemamo jasnu predstavu kako će ceo informativni sistem TV Pink izgledati. On neće biti koncipiran po nekom postojećem uzoru, već će biti drugačiji od onoga što se može videti na drugim televizijama. Ideja je da se gledaocima pruže osnovne informacije. Koristićemo različite agencije. Novinari će biti potpuno nova lica, u novim studijima svetskog izgleda, a vesti će se čitati na radijski način, sa džinglovima. Nameravamo i da obučimo nekoliko ekipa mladih novinara."
       Pink je ponude poslao mnogim poznatim novinarima, a od imena koja se pominju, za sada je sigurno da će na informativnom programu ove televizije učestvovati i Olivera Kovačević, donedavno novinarka TV Politike, i Dejan Milenković, bivši glavni urednik BK televizije.
       "Moji razgovori sa vlasnikom TV Pinka počeli su još u maju, kada sam dobila 'nepristojnu ponudu' što se tiče plate i uslova rada. Uprkos mom emotivnom odnosu prema kući 'Politika', tržišni razlozi su prevladali", kaže Olivera Kovačević.
       Televizija Pink do sada nije imala emisije političkog sadržaja. Jedini politički angažman bio je u vreme poslednje predizborne kampanje, kada su se vrteli isključivo spotovi SPS/JUL, od čega, kako je nedavno i sam Mitrović izjavio, nije bilo komercijalne koristi. Ideja o informativnom programu na Pinku, međutim, nije nova. Tanja Jordović kaže da je ta zamisao postojala još pre dve godine, ali da do pre neku nedelju nije ozbiljno razmatrana. Sada su se, međutim, "stekli uslovi" da politika uđe na velika vrata i na TV Pink.
       Iskustvo BK televizije pokazuje da informativni program na komercijalnim televizijama ne utiče bitno na gledanost.
       Naprotiv, vlasnik ove privatne televizije nedavno je izjavio da je zbog informativnog programa samo imao probleme.
      
       ANA OTAŠEVIĆ


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu