NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Čišćenje glave

      Radionica za proizvodnju reči, slike i zvuka iz Novog Sada, poznata kao Hammer creative, sledeće tri nedelje predstaviće u Dizeldorfu radove iz projekta Veliko spremanje Srbije. Svoj multimedijalni nastup (izložba plakata, predavanje na temu komunikacija i muzika iz pozorišne predstave "Jelisaveta Bam", koju je uradio Miloš Jovanović, kreativni direktor i vlasnik Hammera i nedavno otvorenog Centra za razmišljanje) nazvali su Etičko čišćenje. U pitanju je dvogodišnja zajednička akcija ove advertajzing agencije sa srodnim Centrom za razmišljanje. Ilustracije za kampanju uradio je Jugoslav Vlahović, a metla na njegovim crtežima postala je zaštitni znak projekta.
       Ideja Velikog spremanja je "iznošenje" đubreta koje se na kraju veka nagomilalo u srpskom društvu. Autori su smatrali da se ništa neće uraditi ako se krš posle oktobarskih lomova gurne pod tepih, pa su nastavili da čiste u medijskom prostoru. Jer, "medijacid" još nije prestao, tvrdi Miloš Jovanović. "Ako neko slobodno može da lupeta, valjda i mi možemo da kažemo - lupetaš", obrazložio je jednom prilikom svoje pravo na javni angažman.
      
       A.O.


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu