NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Bući, bući, buć

      Zakucali ste se za kauč i zaplovili u odiseju UHF talasima. Znate da je teško odoleti zvucima koji izlaze iz televizora: "Ostanite uz naš program, ostanite uz naš program"... Daljinski je konačno kod vas i sada imate predrasudu da možete odrediti kurs plovidbe. Međutim, kurs zapravo određuje tim stručnjaka u oblasti marketinga, psihologije opažanja...koji je navukao riblja peraja i pretvorio se u sirenu. Ne zanima vas o čemu sirena peva, jer zavodljivost njenog glasa deluje neposredno, na podsvest, na instinkt. Vi pristajete da pratite taj glas. Zaboravljate da ste se iz predostrožnosti zakucali za kauč i vi tonete, duboko, dublje.
       Umesto brojanice za upadanje u trans u ruci držite daljinski upravljač i započinjete televizijsko mantranje po kanalima.
       Deseti, deveti, osmi kanal - dugmići na daljinskom postali su jako mekani i opušteni ste dok vaši prsti tonu kroz njih.
       Sedmi, šesti kanal - zaustavljate se na džinglu: "Veš mašina pere brže uz 'kalgon'". Gledate reklamu koja se "trudi" da preraste u emisiju i "slušate" hemijsko sredstvo dok preporučuje i prepričava dalji program. Ako ste naučili pesmicu napamet, to znači da je pretpranje uspešno obavljeno i da ste spremni za NEXT
       Peti kanal - to je 100% prirodni sokić "Next" uz koji dinamična srpska porodica započinje svoj dan. Dok se dečica gađaju pomorandžama i dok jurcaju kroz psihodelični ambijent, u vašoj glavi se dešava bući, bući, buć. Ubrzo, više niste u stanju da podnesete toliku količinu vizuelnih i auditivnih stimulusa, pa vam se mozak vrti na minimalnom broju obrtaja.
       Opušteni ste zbog toga, smeškate se.
       Četvrti kanal - vidite dva natprirodna, vanzemaljska osmeha, jedan za drugim. Prvi pripada devojci koja surfuje po moru čipsa i gricka ga. Drugi pripada baji koji srče gutljaj po gutljaj "don kafe". Vi želite da se osećate kao oni. Zato ste se već opskrbili pomenutim namirnicama i sada konzumirate onoliko čipsa i kafe koliko je potrebno da vam se usne razvuku oko ušiju, a lice izbrazda na originalan i moderan način. Žvaćete, gutate, uskoro ćete samo gutati, sipati i ne misliti.
       Treći kanal - sada kad ste se dobro najeli i napili vi biste da podelite sa nekim dobro raspoloženje, a sa kim ako ne sa vašim TV aparatom. Pomišljate na to da se javite u neku emisiju i pozdravite sve u studiju, posebno glavnog sponzora, ali se, ipak, odlučujete za nešto uzbudljivije.
       Drugi kanal - Beba, Ceca, Tina i ostale vesele devojke nude vam tokom celog dana (ne)zaboravan provod, (ne)ponovljivo iskustvo. Nude vam ostvarenje svih želja, nude vam čak i da odlučite da li kraja ima ili nema. Ma ima, kraj biraš sam.
       Posežete za telefonom, pritiskate neke dugmiće. Ali, šta ste to uradili, promenili ste kanal, a toga niste svesni, to što držite u ruci nije telefon, a osoba sa kojom pričate nije Beba.
       Prvi kanal - i šta ćete sad da izaberete? Kakav kraj od svih mogućih krajeva? Sada kada mislite da su svi konci, gajtani i žice u vašim rukama, sad kada može da se ostvari vaša najskrivenija fantazija, šta ćete poželeti?
       Ne znate, nemate pojma, nikakvu ideju, a nemate više ni čipsa. Pa, zar treba neko da vam to kaže? Upalite TV, na njemu uvek postoji neko rešenje. A da, TV je već upaljen!
      
       NEŠKO USKOKOVIĆ


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu