NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Kupca treba čuvati

Zlatka Šćepanović

      U izdanju "Delta holdinga" i "Privrednog pregleda" izašla je knjiga Zlatka Šćepanovića "Upravljanje prodajom". Knjiga je namenjena domaćim privrednicima koji se bave prodajom. O tome zašto se odlučio da napiše ovu knjigu, Šćepanović kaže:
       - Ova knjiga bavi se modernim konceptima prodaje. Današnja privreda kreće se u dva pravca. Na jednom polju imamo globalizaciju a na polju prodaje imamo nestajanje pasivnog kupca koji kupuje sve što mu se ponudi. Modernog kupca treba oduševiti jer on više ne kupuje samo proizvod već i marku. Sa pojavom hipermarketa u kojima nema klasičnih prodavaca, kupac se za proizvod mora vezati pre nego što pođe u kupovinu. Važan deo današnje prodaje je i postprodaja a to su usluge koje se kupcu pružaju pošto je kupio proizvod a svode se na servis i održavanje. Današnji kupac mnogo je zahtevniji od nekadašnjeg i zato zahteva konstantnu pažnju.


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu