NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Kad gledam, gledam

      Nisam ni slutio da mogu da budem zainteresovan za američki fudbal. Donovan Mek Neb, crnac koji upravlja igrom, papirne kese u koje je marmeladu i hlebove pakovao bek "Sent Luis Saintsa" dve godine ranije, pereca u grlu Džordža Buša Mlađeg... Jednostavnost pravila, uloga koja je određena za svakog člana tih timova, osvajanje terena i lakoća u ostvarenju tog cilja, sve to me fascinira. To nikada ne bih znao ni shvatio bez dvojice ljudi čija imena ne znam, a koji prenose utakmice na Trećem kanalu. Bravo momci! Jedva čekam sledeću sezonu.
       Fudbal. Evropski. Italijanski je za nas možda manje atraktivan nego prethodnih godina, zbog slabijeg nastupa naših fudbalera, ali derbiji između "Rome" i "Milana", "Juventusa" i "Intera", ostali su na istom nivou. Tužno je gledati kako "Fiorentina" propada. Međutim, nekako sam postao imun na njene patnje, jer sam preživeo propadanje kluba koji volim - "Crvene zvezde".
       Način na koji momci na BK prenose utakmice italijanske lige ni u jednoj varijanti (sem što je kristalno jasan ton) ne odaje da oni nisu na samom stadionu. Ovo se naročito odnosi na utakmice u pola devet.
       Košarka. Američka, na B-92. Prenosi se kasno, ali reprize su u podnošljivom terminu. Opet fascinantan momak koji donosi atmosferu arene, na veoma odmeren i neposredan način.
       Domaća košarka na RTS-u. Šarenac to dobro radi. Kada je dobra utakmica, postoji mogućnost da čoveka ponese i navijački žar.
       Da li zbog supruge koja mi otima daljinski upravljač kada su one na programu, da li zbog sebe, ali pronalazim zabavu i u serijskom programu: Toplo hladno, Seks i grad, Kompanjeros, Prijatelji, pa čak i bivši Džonatan Krik. Izbor ovakvih serija mi uliva nadu da ću možda pronaći i sadržaje koji nisu samo sportski, a zbog kojih ću dolaziti ranije kući.
       Zabavni programi mi uglavnom deluju identično. Izgleda da pokušaji da se napravi nešto drugačije, prilagođeno različitim ciljnim grupama ne daje efekte koje očekuju stanice. Jasno je da komercijalne televizije postoje zbog finansijskih rezultata, ali bilo bi mi veoma drago da bar postoji program koji je namenjen edukaciji i vaspitavanju generacija. Volim što sam odrastao u vreme kada je takav program bio veoma kvalitetan.
      
       DRAŠKO TANKOSIĆ


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu