NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Dopunjeni Stonsi

      Za našu zemlju bilo bi dobro da se sledeće godine, u okviru evropskog dela turneje Rolingstonsa, održi i koncert u Beogradu. To je jako važno za imidž ove zemlje u svetu, našu neveselu prošlost treba sada pretvoriti u prednost. Zbog svega što nam se dešavalo poslednjih godina svet je uperio pogled u nas i taj pogled još uvek stoji. Jako je važno šta radimo. To bi bilo i profitabilno, na koncertu Rolingstonsa se uvek zaradi novac, kaže za NIN Ivan Ivačković, autor knjige o Rolingstonsima "Umetnost pobune". On iznosi i podatak da za četiri decenije postojanja ovaj bend u Evropi nije svirao samo u našoj zemlji i Albaniji.
       - Sad je šansa, jer oni samo sad slave 40 godina postojanja. Mislim da bi, štaviše, za nas bilo odlično da oni otvore tu turneju u Beogradu. Ne mislim da je to nemoguće, imamo sposobne promotere, imamo publiku koja je zainteresovana za koncert, imamo lokaciju - beogradski hipodrom, imamo sve osim novca. Država bi trebalo da obezbedi novac, koji ne bi bio bačen u vetar. Naprotiv, on se vraća uvećan - smatra ovaj rok novinar i publicista.
       U poslednjih pet godina najveći rokenrol bend na svetu bio je prilično aktivan. Rolingstonsi su objavili dva albuma, održali dve svetske turneje i Ivačković je knjigu dopunio i ovim događajima, kao i obimnim tekstovima u "starom" delu knjige, uz nove fotografije i neke izmene u dizajnu.
       - Posebno je interesantan tekst o koncertu Stonsa u Atini '98. godine. Mnogo ljudi iz Jugoslavije bilo je tamo i pretpostavljam da bi želeli da imaju zabeležene svoje uspomene - veli on.
       Kao i pre pet godina premijerno, prošle sedmice u rezidenciji britanskog ambasadora promovisano je novo izdanje "Umetnost pobune", a ambasador Čarls Kroford priča za NIN zašto je odlučio da se na ovaj način pridruži obeležavanju 40 godina postojanja Rolingstonsa:
       - Za nas je pop muzika, kultura i zabava u celini, veliki izvozni sektor, saznao sam da to vredi dve milijarde dolara godišnje i ja kao ambasador moram da reklamiram britanske proizvode, čak i britanski rokenrol. Meni je svejedno da li će ljudi kupovati naš kukuruz, čaše ili muziku, kaže on, pola u šali.
       - Nije baš jednostavno za vas da organizujete dobre fabrike, ali imate hiljade odličnih mladih ljudi koji su jaki u ovim sektorima. Potreban je samo nov način razmišljanja. Produkcija ploča, muzike, ista je kao proizvodnja bilo čega drugog.
      
       D. JELISAVČIĆ


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu