NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Treći čovek

      U pravu su svi oni koji tvrde da nema dovoljno humora na televiziji. Poboljšanju kvaliteta programa na svim kanalima, nije pomogla ni poslednja (avaj nismo mi te sreće) predsednička kampanja u kojoj su se, takoreći medijski predstavljali Doktor, Profesor i Profesor Doktor (fali mu Primarijus).
       Prvo što upada u oči jeste da su prvopomenuta dvojica Kandidata promenila reklame i da su u novu izbornu trku ušla sa novim projektima uz nove kvalitetnije saradnike i koji će, za razliku od ranijih kaseta i kompakt-diskova, doneti novi zvuk. Pardon, odluta misao na narodnjake, što i nije čudno kada se piše o individuama koje se na najprizemniji način udvaraju širokim narodnim masama. Treći čovek (koji sada i ima kila kao Orson Vels pri kraju života) u svom nastupu nema namere ništa da menja.
       Kao što napisah Doktor je promenio spot, pa sada svako ko uspe da ne zaspi u tih tridesetak sekundi koliko predstavljanje traje, može da sazna da će u sačuvanoj državi biti posla za sve, a ne samo za eks-julovce u Kabinetu.
       Doduše, bila bi nepravda ne istaknuti da je lepi Voja (zbog čega se malo ne bismo i našalili) anticipirao nedavnu izjavu svog arhineprijatelja. Naime, pored njega, mislim na lepog Voju, a ne na onog drugog, na spotu se našla i osoba, pretpostavljam ženskog pola, koju nijedanput nisam mogao da pogledam, a da oko ne zasuzi. Tako bi, o jada, izgledala Vinetuova sestra Nšo Či, da neprskana nije stradala od izdajničkog metka. Toliko o izjavi premijera da imamo mnogo poglavica, a nijednog Indijanca.Kako ko. I još da dodam, da se kasnije ne bih ponovo javljao za reč da kruže mnoge glasine zbog čega se lepi Voja u spotu pojavljuje u dve veličine-Jedna, kažu, predstavlja Njega posle septembarskih, a druga Njega ili Ga posle decembarskih izbornih poklada.
       Drugi lepi Voja (zbog čega se ne bismo još malo šalili) kao što je već u uvodnom izlaganju istaknuto, nije menjao ništa.Još uvek su tu snimci od pre pet, šest godina kada je on imao mnogo manje kilograma, a njegovi najbliži saradnici mnogo manje državnih stanova.
       Lice mu je na reklami crveno, što dokazuje jednu stvar, da je snimatelj dokazani patriota, ali da o poslu pojma nema. Ako zanemarimo crveno lice istog takvog Vojvode, ne možemo zaboraviti glas aktivistkinje koja tronuto zbori da je lepi Voja (šalama i doskočicama nikad kraja) njen Predsednik. I tako treba i da ostane, što reče onaj za čiju se fotelju ovi sada bore. Ipak, smatram da bolja bejaše ona stara reklama u kojoj se pominjao mudri deda koji je govorio često. Još da je tu ubačena baba Kurana, mudra starica,uspeh bi bio zagarantovan.
       Na kraju nam ostade Lepi Bora (ne onaj iz “Slatkog greha”). On se reklamira na SOS kanalu, što je i logično kada u spotu radi sklekove, trči i na sve moguće načine se fizički producira. Još da je izdržao i da se na kraju nije uvalio u kožnu fotelju od skaja i da nije obukao onu košulju i stavio kravatu u kojima izgleda kao batler Dejvida Bekama, možda bi i imao neke šanse. Ovako, mrka šajkača. Odnosno Komandantova vojvodska kapa.
       I da se na kraju vratim na početak. Čkalja i Mija su bili mnogo bolji, nego ovi glumci. Zato ih valja menjati. Kao i scenariste, snimatelje i rasvetljivače. Dabome i Reditelja.
      
       SAŠA KOVAČEVIĆ


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu