NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Misija duga četvrt veka

       Zakoračiti u svet propagande pre dvadeset pet godina značilo je opredeliti se za nesigurnu delatnost i profesiju. Beograđanin Dragan Plazinić (1953) upravo je u propagandi započeo svoju misiju koja traje punih četvrt veka. Prirodnim darom, retkom veštinom i upornošću ostvarivao je brojne ideje, okupljao i političare i privrednike, uspostavljao značajno tržišno komuniciranje. Prvih godina to su bili, najčešće, izdavački projekti (Zakon o udruženom radu, Društveno ekonomski razvoj Jugoslavije, YU metal, Džu exim, Privredni adresar, Nomenklatura proizvoda u Jugoslaviji...). Početkom devedesetih godina prošlog veka osniva agenciju, a potom preduzeće Plaza Trade Mark, koje postaje sinonim za velike projekte okupljanja privrede širom jugoslovenskog prostora. I kada su oni veći nego što ih Dragan Plazinić može savladati, u pomoć poziva mnoge istaknute stručnjake i stvaraoce (prof. Boško Ševo, Miroslav Mušić, Avgustin Juriga i dr.). Zajedno sa Agencijom IMA 1995. godine pokrenuo je EKO NIN, dodatak za promociju privrede, u okviru nedeljnika NIN. U desetak brojeva, koji su prerađeni u periodu 1995/97. godine, predstavljeni su pojedini gradovi, oblasti i regije (Sombor, Subotica, Tisa-reka koja nas povezuje, Zrenjanin, gradovi Bačke, Panorama Vojvodine...)
       Projekti kao Poslovna Čukarica, Jugoslavija na Sajmu YUNSA, Potiska regija, Slike iz Vojvodine - gradovi, polja i predeli ostali su zabeleženi u jugoslovenskoj propagandi i promociji kao vredni poduhvati. Poslednji, Slike iz Vojvodine, pokrenut juna 2001. godine i danas traje. Izdat je višelisni zidni kalendar za 2002. godinu, a u pripremi je monografija najznačajnijih gradova ove pokrajine.


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu