NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Doprinos ozbiljnoj Srbiji

Posle poslovnih novina dobili smo i poslovni radio

      Ambiciozno zamišljenja, tako i najavljena (bilbordima u centru grada i reklamama u uticajnim medijima), krenula je nova koncepcija Radio Sajma, prema kojoj se ova radio-stanica profiliše kao poslovna i kao takva, prema rečima direktora Rajka Ubiparipa, biće jedinstvena u jugoistočnoj Evropi
       “Naš cilj je da omogućimo da poslovan čovek dok se vozi automobilom na posao ili sa njega, sazna sve što je za njega bitno - od kretanja na berzama, novih zakonskih rešenja, do i najmanjih novosti sa privredne scene” - kaže Ubiparip. On ističe da će program obilovati gostovanjima ministara i eksperata koji će tumačiti i pojašnjavati aktuelna dešavanja a, u skladu sa imenom stanice, najavljuje se redovno obaveštavanje o svim aktivnostima sa najvećeg poslovnog prostora na Balkanu - Beogradskog sajma.
       Radio Sajam se, za sada, čuje u Beogradu i okolini a najavljuje se, u skladu sa novim zakonom, i mogućnost dobijanja frekvencije ne samo za područje Srbije i Crne Gore, nego čak i bivših jugoslovenskih republika. Glavni i odgovorni urednik je Radoman Kanjevac.
       Program će se rasterećivati atraktivnom muzikom a kao posebno zanimljiv najavljuje se projekat “Radio na televiziji” koji će se od početka juna svake noći emitovati uživo iz prostorija ovog radija na televiziji “Info 24”.
       Rajko Ubiparip smatra da Radio Sajam ima šansu da napravi veliki uspeh na tržištu i, sa neskrivenim zadovoljstvom, primećuje da teme koje su nam ispirale mozak proteklih 10 godina, polako padaju u drugi plan a nastajanje medija koji se bave nekim životnijim stvarima, sve više uzima maha. Prema mišljenju Ubiparipa, to je znak da Srbija postaje ozbiljna država.
      
       G. PAPIĆ


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu