2446, 13 NOV 1997

Mediji

NIN-U SE VERUJE

U godini kada je doziveo i preziveo najvecu krizu i kad je u javnosti najvise anatemisan (mart, april 1997), NIN se, prema rezultatima ispitivanja javnog mnjenja dve domace marketinske agencije, ucvrstio na mestu lidera medju politickim magazinima.

Najpre je Agencija "Mark Plan" (septembar 1997) na osnovu rezultata ispitivanja javnog mnjenja utvrdila da je od celokupne periodicne stampe NIN magazin kojem se u Srbiji i Jugoslaviji "najvise veruje". Oktobra 1997, Agencija "Partner" je, ispitujuci javno mnjenje, zakljucila da je NIN najcitaniji politicki magazin u Beogradu. Sa 105 000 citalaca, NIN je, po citanosti, drugi medju svim magazinima (samo je "Bazar" ispred).

Dva visoka priznanja u godini najvece krize najbolji su dokaz da je NIN pravi medijski podvig i citaoci ga verno prate zbog njegove demokratske orijentacije i nezavisne uredjivacke politike.

Zahvaljujuci tim rezultatima, NIN je, moze se reci, ujedinio tri najvrednije titule koje moze da stekne jedan magazin: ne samo da ima najduzu tradiciju (pokrenut je jos 1935. godine) vec je i najtirazniji medju politickim magazinima i, sto je najvaznije, najvise mu se veruje.

I u unutrasnjosti Srbije, prema istom istrazivanju, NIN takodje zauzima visoko drugo mesto, odmah iza "Nedeljnog Telegrafa", cija se uredjivacka koncepcija, medjutim, znatno razlikuje od NIN-ove.



Copyright © 1996 NIN, Yugoslavia
All Rights Reserved.