Arhiva

Moda i društvene mreže

I. Radojčić | 20. septembar 2023 | 01:00
Moda i društvene mreže
Kreativni direktor ove kuće, Kristofer Bejli, na njihovom Youtube kanalu dan pre je pozvao sve fanove ove nedavno osvežene (i globalno osnažene) legendarne britanske etikete da makar na ovaj način prisustvuju reviji. Bila je to odlična kombinacija tradicionalne engleske uglađenosti i odličnog razumevanja sveopšteg uticaja interneta na popularnost određenog brenda. U današnje vreme kada društvene mreže vladaju javnim mnjenjem (a blogovi i internet-portali ga kreiraju), ovo je izuzetno mudar potez. Tokom samog trajanja revije, osim prenosa zadivljujućeg kvaliteta, u uglu ekrana se pojavljivao kompletan flow onoga što se dešava na pisti, od komentara o tome ko je u prvom redu i koja muzika se puštala pa do telefonskih fotografija atmosfere u sali. S obzirom na to da slika govori hiljadu (digitalnih) reči, evo fotografije završnog defilea sa sve kišom šljokica. Iz publike sevaju gedžeti spremni da taj trenutak momentalno prebace u onlajn sferu.