Arhiva

Kan-kan

Slavoljub Stanković | 20. septembar 2023 | 01:00
Kan-kan
Na listi kanskih pobednika izdvojena je simpatična animacija gde se slatki prasići presuju u kutije, a onda, kad se farmer rastuži, ipak, slobodno puste u prirodu. Spot je podvučen sentimentalnom “The Scientis” grupe Coldplay i porukom da se vratimo na početak. Odnosno, prirodi. Sve bi to bilo O.K., da potpisnik nije brza hrana Chipotle... U kategoriji direktnog marketinga pobedila je indirektna kampanja za American express kojom je 26. novembar uspostavljen kao Dan za mala i srednja preduzeća. Presudna stvar za uspeh akcije bila je kad je predsednik Obama lajkovao stranicu. To je verujem prvi ukaz jednog predsednika preko Tvitera... U kategoriji pi-ara pobednici dolaze iz Portorika, čiji su stanovnici skloni pesmi i igri. I neskloni arbajtu. U cilju podizanja radnih kapaciteta nacije, agencija JWT je preradila muzički klasik „No Hago Más Ná”, iliti “Ne radim ništa” u nešto što bi moglo da se prevede kao „Radim i napredujem”. Cela nacija je namah prihvatila nove reči starog hita. I nastavila da peva i igra... Lava je osvojila i kampanja „Krvne veze” Perezovog Centra za mir. Akcijom su pozvani rođaci poginulih u sukobima Palestine i Izraela da daju krv za onu drugu stranu. Glavna poruka bila je usmerena ka budućnosti. „Da li možete da pucate u svoju krv?” U Ujedinjenim nacijama, Crvenom krstu i Kanu bili su oduševljeni. To je, čini mi se, nažalost, i bio glavni cilj... Grand pri za kategoriju outdoor. Reklame koje vidite na ulici. Ove godine pobednik je – nevidljiv. Najnoviji mercedes ne emituje otrovne materije u atmosferu. Samim tim, zaključila je agencija Jung von Matt, nevidljiv je za okolinu. Za potrebe promo vožnje ovo čudo od vozila oblepljeno je led diodama koje emituju sliku s druge strane auta. Tako vam ništa od pejzaža koji zaklanja mercedes ne nedostaje. Kao što reče moj kolega, ovaj auto je već nevidljiv za milijarde siromašnih ljudi širom ove divne plave planete. Od bozona. Dakle, prođe još jedan Kan. I šta je bilo? Kan-kan.