Arhiva

Siguran i odgovoran partner u vanrednoj situaciji

NIN | 20. septembar 2023 | 01:00 >> 22. april 2020 | 23:21
Kao društveno odgovorna kompanija, Viner štediše osiguranje sa pažnjom prati razvoj epidemiološke situacije izazvane virusom kovid-19, pružajući podršku građanima i svojim klijentima u vremenu punom izazova kada je posebno važno da imamo na koga da se oslonimo. Viner štediše osiguranje kao jedna od vodećih kompanija na tržištu životnih osiguranja potvrđuje da ugovorene polise riziko životnog osiguranja, uključujući polise kolektivnog osiguranja života i riziko osiguranja vezana za bankarske kredite garantuju puno pokriće u slučaju ostvarenja osiguranog slučaja uzrokovanog virusom kovid–19. Viner štedišeo siguranje ovim obezbeđuje značajnu finansijsku podršku porodicama osiguranika u izuzetno teškim okolnostima. Dodatno, ovim je kompanijama koje su prepoznale važnost ulaganja u polise životnih osiguranja za svoje zaposlene, obezbeđena stabilna i stručna zaštita od rizika čime je Viner još jednom dokazao da je pouzdan partner, ne samo fizičkim licima, već i korporativnom i bankarskom sektoru. Viner štediše je pripremio i niz drugih olakšica koje važe tokom trajanja vanrednog stanja. Vodeći računa o najstarijim sugrađanima, ova osiguravajuća kuća je omogućila da svi njeni klijenti koji su stariji od 65 godina plaćanje premije osiguranja mogu obaviti nakon ukidanja vanrednog stanja bez bilo kakvih štetnih posledica po njihove ugovore. Kako je zdravlje klijenata i zaposlenih apsolutni prioritet Viner štediše osiguranja, kompanija je prilagodila svoje poslovanje i dodatno podržala građane da ostanu u svojim domovima i zaštite sebe i svoje najbliže. Imajući u vidu mere i preporuke Vlade Republike Srbije, odnosno ograničeno vreme kretanja, kao i ograničenja u saobraćaju, te preporuke da se ne izlazi iz domova bez preke potrebe, klijentima je omogućeno da putem e-mail komunikacije obnove veći broj osiguranja ili ugovore neka nova, dok su rokovi za prijavu svih odštetnih zahteva produženi do povratka u redovne tokove poslovanja. Viner štediše nije zaboravio ni one osiguranike koji su daleko od naše zemlje, odnosno nisu se zadesili u Srbiji prilikom proglašenja vanrednog stanja. Klijenti koji imaju polisu putnog osiguranja, a nalaze se i dalje u inostranstvu, imaju mogućnost produženja svoje polise putem poziva i dostave elektronske pošte kol centru. Još jedna od olakšica je i to da, radi većeg komfora i zaštite osiguranika dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja i klijenata osiguranja lica od posledice nesrećnog slučaja, zahtevi za refundaciju, računi za lekove, medicinska pomagala, kao i ostali troškovi pregleda i lečenja mogu da se dostavljaju u skeniranoj verziji ili u vidu fotografije na e-mail adrese koje su naznačene na zvaničnoj internet stranici ove osiguravajuće kuće. U skladu sa odgovornim poslovanjem, radno vreme Viner štediše poslovnica prilagođeno je vanrednim okolnostima, dok su agenti prodaje osiguranja konstantno dostupni za sve informacije koje se tiču postojećih i novih polisa osiguranja. Onima koji žele da obnove osiguranje, kupe novu polisu ili se informišu o trenutno važećim polisama, zaposleni u kol centru će pružiti potrebne informacije, a uvek je moguće poslati i elektronsku poštu, dok se veliki deo aktivnosti koje se odnose na osiguranje može realizovati putem zvanične internet stranice i mobilnih aplikacija. Viner štediše osiguranje je deo vodeće austrijske osiguravajuće kompanije Wienna Insurance Group, lidera u centralnoj i istočnoj Evropi, sa tradicijom dugom skoro dva veka. U Srbiji posluje već 17 godina tokom kojih je dobrobit klijenata i zaposlenih bila apsolutni prioritet, te tako i tokom vanrednog stanja Viner štediše osiguranje nastavlja sa svojim društveno odgovornim poslovanjem.