Arhiva

Uloga kvaliteta u uspehu kompanije

NIN | 20. septembar 2023 | 01:00 >> 1. septembar 2021 | 09:48
U savremenom poslovanju, dostupnost kvalitetnih, bezbednih i efikasnih proizvoda je od odlučujućeg značaja za sticanje i očuvanje poverenja korisnika. Stoga, upravljanje kvalitetom jeste filozofija upravljanja proizvodnjom u cilju stalnog unapređenja kvaliteta proizvoda i poboljšanja zadovoljstva kupaca. Pre skoro četiri decenije upravljanje kvalitetom je bilo fokusirano na korisnika i kontinuirano unapređenje. Nova paradigma kvaliteta je zasnovana na upravljanju rizikom, ali i dalje fokusirana na korisnika. Kvalitet se ugrađuje ne samo u proces proizvodnje proizvoda već i u čitav životni ciklus proizvoda. Kompanije postižu uspeh kada steknu poverenje kupaca i koriste svaku interakciju sa njima za stvaranje vrednosti. Kultura organizacije koja je fokusirana na kupca može da ponudi veće vrednovanje brenda, lojalnost kupaca i povećano učešće na tržištu. Kvalitet je imperativ kada je u pitanju farmaceutska industrija. Upravljanje kvalitetom proizvoda obezbeđuje bolji život korisnika proizvoda i zdravstvenog sistema u celosti. S druge strane, preuzimanje rizika važan je element u aktivnosti kompanije, posebno zbog povećanja njihove efikasnosti i efektivnosti. U farmaceutskoj industriji preuzimanje rizika ograničeno je postavljenim standardima koji vode ka kvalitetnom, bezbednom i efikasnom proizvodu. Ova industrija je visoko regulisana sa zahtevima ISO i GxP standarda. Farmaceutska kompanija Galenika ima sertifikovan standard zasnovan na upravljanju rizikom. Kontinuirano upravljanje rizikom omogućava Galenici da dosledno i kontrolisano obavlja aktivnosti, poboljšava proces donošenja odluka, povećava transparentnost poslovanja, poboljšava planiranje i određivanje prioriteta kroz sveobuhvatno i strukturirano razumevanje poslovnih aktivnosti, štiti imovinu i imidž kompanije. Stoga, Galenikin slogan ,,Posvećeni ljudima, verni zdravlju“ nije samo slogan, nego i sinonim za kvalitet koji traje već 76 godina.