Промени језик   Sitemap   Верзија за штампу   19.09.2018. 09:46
 НАСЛОВНА    АРХИВА    НИН ДИЈАЛОГ    САДРЖАЈ      ПРЕТПЛАТА    E-ПРОДАЈА 
 
Дејвид Морли, комуниколог
Мало нас дели од света из серије Црно огледало

Плаши ме што се и дигиталне платформе централизују. Ако се готово сви комуникациони токови сусрећу на Фејсбуку, случај Кембриџ аналитике је неминован


Данас се медији понајчешће сагледавају као добар слуга и прилично гадан господар, нарочито откако се променом технолошке парадигме у пласирању медијског садржаја појавило двадесетчетворочасовно извештавање и могућност учествовања у дељењу и коментарисању вести. Телевизор је вазда укључен, краткотрајни губитак бежичног интернета довољан је за напад панике, а увек има неки наслов који напросто зове на полемику на друштвеним мрежама. Публика често да пару да уђе у то врзино коло, а потом заборави да из њега може да изађе, због чега се преоптерећење информацијама неретко изроди у паралисаност. Да ли је и такав развој догађаја део онога што наш саговорник назива „културним ратом“, наслањајући се на свог професора, великог културолога Стјуарта Хола, или је напросто реч о неминовном прилагођавању публике на иновације у медијима? Напослетку, живимо ли у најлошијем од свих времена, или смо само у то уверени јер ту тврдњу пречесто чујемо из новинарских уста? Дејвид Морли, професор комуникација на Голдсмитс колеџу при лондонском универзитету, један је од првих стручњака који се још седамдесетих и осамдесетих година прошлог века заинтересовао за однос између медија и публике, а његова академска делатност временом се проширила и на питања идентитета у глобализованом свету. Уверен је да живимо у свету вишеструких „културних ратова“ и да медији у томе играју важну улогу. Ипак, подсећа он, свет је увек био помало ужасан, али и с довољно простора за поправак. Корене тенденциозног извештавања на глобалном нивоу – па и оног у Србији – примећује још у делању Маргарет Тачер.


Да бисте видели овај текст морате бити активни члан и пријављени на систем.
Претплатом на електронско издање НИН-а имате могућност да пратите све наше текстове на сајту. Куповином електронске претплате обезбеђујете корисничко име и лозинку којим се пријављујете на сајт, након чега Вам сав садржај постаје доступан.

За кориснике из иностранства:
  • једномесечна електронска претплата на НИН износи 5 €
  • тромесечна електронска претплата на НИН износи 12 €
  • шестомесечна електронска претплата на НИН износи 14 €
  • годишња претплата износи 24 €
Плаћање из иностранства је могуће уплатом на девизни рачун: 160-0053800025075-48 (Упутство за уплату)

За кориснике из Србије:
  • једномесечна електронска претплата на НИН износи 700 дин
  • тромесечна електронска претплата на НИН износи 1750 дин
  • шестомесечна електронска претплата на НИН износи 2100 дин
  • годишња претплата износи 3500 дин
ПДВ је урачунат у цену. Плаћање за кориснике из Србије врши се платним картицама - "online", или путем за пренос) у банци или пошти (Упутство за уплату).
Уколико сте нов корисник и први пут купујете електронску претплату кликните овде.

Online payment
Уколико желите да продужите претплату кликните овде.

Online payment
Mastercard logoVisa Logo
Контакт особа (претплата за штампано издање):
Микаило Бодирога (nin.pretplata@ringier.rs)
Тел: 381 11 333-46-44
Жоржа Клемансоа 19
11000 Београд
Контакт особа (електронска продаја и приступ систему):
Снежана Недић (snezana.nedic@ringier.rs)
Приступ за чланове
  Корисничко име
  Лозинка
 
  Запамти ме на овом рачунару
Постаните члан! Региструјте се овде
Изгубили сте Лозинку? Кликните овде
Мисли
bg

Мило Ђукановић, председник Црне Горе

До истребљења ћу се борити против свих видова криминала и против сваког криминалца у Црној Гори.

Прочитајте све мисли
bg