8.05.
2024.
Nikola Stojanović za NIN: Srpski gejming bum može da potraje
Kako je domaća gejming industrija postala ozbiljna fabrika? Kako je, uprkos globalnim izazovima, uspela da očuva stabilnost?
8.05.
2024.
Kako je domaća gejming industrija postala ozbiljna fabrika? Kako je, uprkos globalnim izazovima, uspela da očuva stabilnost?
22.04.
2024.
Prihod 150 najuspešnijih kompanija iz gejminga bio je 175 miliona evra, a preuzimanja vidio igara bila su preko 100 miliona puta.
19.04.
2024.
Najtraženije pozicije su različite vrste programera i umetnika, a najteže je popuniti radna mesta u marketingu i akviziciji korisnika.
4.04.
2024.
Sejber Interaktiv, matična kompanija domaćeg Med Hed Gejmsa, odvojila se od Embracer Grupe.
27.01.
2024.
Tokom 2023. godine otvorilo se više od 330 radnih mesta čime se povećao i broj zaposlenih, dok rast na godišnjem nivou iznosi 11 odsto.
24.01.
2024.
AI u gejmingu na našem lokalitetu već je odavno prisutan i najviše se koristi u vizuelnom delu za generisanje slike.
17.01.
2024.
Godišnji prihod industrije video igara u svetu povećaće se tokom 2024. za gotovo 50 milijardi dolara.