Arhiva

Da li da psujemo u reklamama?

Aleksandar Kothaj | 20. septembar 2023 | 01:00
Jebi ga, ne znam? Šta vi mislite? Vi inače ne psujete? I to vas nervira, gadi vam se, prosto je i primitivno? Nikad niste opsovali? Bravo! Izvinite a gde vi živite? A u Cirihu, pardon, izvin’te... Kako da ne psuješ u zemlji gde se jebi ga tretira kao veznik bez koga nema ni najprostije rečenice? Svuda i na svakom mestu a u kolima pogotovo.... Pravi kolokvijalni govor uključuje psovke. Reklama treba da bude što bliže životu, to mi je jedan od retkih principa kojeg se držim. A poštujem i ono piši kao što govoriš. Evo primera, recimo, reklama za kredit: Tip kaže ženi: “Draga, hoćemo li da uradimo rebalans našeg kućnog budžeta?” Pa ko tako govori, majke ti! Ali da kaže: “Ženo, jebi ga, u buli smo dovde, ima’l šanse da se izvadimo nekom kredom, inače odosmo u kurac!”” e, to je već bliže smislu i životu... Ili u reklami protiv celulita zgodno bi legla moja omiljena poslovica “ženu dupe krasi a tortu orasi!” Tačna, ma kakvi tačna – jebitačna! A da kažeš drugačije ne ide, gubi se smisao... Najbolji slogan kampanje za kondome je “jebeš li nešto?”, sve drugo su samo bedni eufemizmi. I kaže se kurton a ne kondom... Vama je to prosto? Ali to je život, tako se govori u toj ciljnoj grupi... “Jebeš provod bez piva!” Mislite da je važna forma? Znači ne direktno kurac nego u štampi k***c a na teveu biiiip? Nije fora da ne psuješ uopšte, to je kod nas neprirodno, već je fora sa stilom i merom. Ima tako situacija ili mesta u tekstu gde psovka legne ko dupe uz nošu! Jedino što tu ulazimo u mnogo zajeban prostor a to je politička korektnost. Šta sve može da bude politički nekorektno? Sve može! Jebanje, karanje, koitus i seksualni odnos su jedna ista stvar ali zavisi kako se kaže u kontekstu i van njega... Nešto je korektno a nešto nije ali se ne zna ko koga tu jebe ili da budem korektniji ko s kim kopulira? Kad neće breg Muhamedu - Muhamed će bregu. Čekaj, da li je ovo politički korektno? Valjda jeste, to je poslovica, nemoj da se zamerim reis-ul-ulemi... Dobro, ako ne može da se psuje u reklamama da krenemo kontra, da napravimo nacionalnu kampanju za manje psovki uopšte. Nema više psovanja, bre! To bih stvarno voleo da radim! Ali ostaje ono glavno pitanje: ko će to da plati, jebi ga!