Arhiva

Srbija bez štampe

M. Mlakar | 20. septembar 2023 | 01:00
Srbija bez štampe
Na opasnost da Srbija ostane bez štampanih medija Asocijacija ukazuje više od dve godine, ali u tom periodu, osim voluntarističkih pokušaja pojedinih predstavnika Vlade, ništa nije učinjeno kako bi se stanje bar delimično popravilo, saopštio je Upravni odbor. Taj organ insistira na doslednom sprovođenju Medijske strategije, čiji Akcioni plan realizacije nedopustivo kasni. Strategija je usvojena u septembru 2011. - prilično pod uticajem iz EU, a da bi Srbija dobila kandidaturu. Između ostalog, za povlačenje države iz vlasništva oko 70 medija na različitim nivoima predviđeno je od 18 meseci do dve godine, a u devet meseci nije se rodila nijedna privatizacija ili podela akcija. Upravni odbor traži da se sva budžetska sredstva namenjena medijima distribuiraju isključivo putem projektnog finansiranja, dakle, da se novac daje za medijske proizvode u javnom interesu a ne za medijske kuće na državnim jaslama.