Arhiva

Na strani klijenata i tokom pandemije

NIN | 20. septembar 2023 | 01:00
Đenerali (Generali) osiguranje Srbija je na vreme preduzelo sve neophodne mere u borbi protiv pandemije virusa korona, kako bi zaštitilo zdravlje svojih ljudi i klijenata. U solidarnoj borbi, u kojoj učestvuje ceo svet, klijentima je omogućeno da putem digitalnih platformi, Kontakt centra i agenata obave sve poslove u vezi s osiguranjem i dobiju svaku vrstu pomoći koja im je potrebna. Sa željom da dodatno zaštiti svoje klijente u vanrednim okolnostima, Đenerali je odlučio da klijentima koji imaju polisu osiguranja malog i srednjeg preduzeća i klijentima koji imaju životno osiguranje besplatno proširi pokriće u slučaju bolesti kovid-19. Naknada za hospitalizaciju - Kako bi dodatno zaštitila klijente životnog osiguranja i povećala finansijsku sigurnost njihovih porodica, kompanija je preduzela posebnu meru u vidu proširenja ugovorenog pokrića. Svim svojim klijentima životnog osiguranja koji imaju ugovorenu bolničku dnevnu naknadu usled nesrećnog slučaja, besplatno je prošireno pokriće u slučaju hospitalizacije zbog infekcije kovid-19. Osiguranici će dobiti naknadu za dane provedene u bolnici i svim drugim centrima formiranim radi lečenja. Podrška malim i srednjim preduzećima - Svesni važnosti preduzetnika i malih i srednjih preduzeća za privredu zemlje i izazova sa kojima se u ovom trenutku suočavaju, kompanija je odlučila da im poklanjanjem dodatnog pokrića pomogne da lakše prevaziđu posledice prekida rada zbog bolesti kovid-19. Svim svojim klijentima koji imaju polise osiguranja malih i srednjih preduzeća sa ugovorenim pokrićem prekida rada, poklonila je proširenje pokrića od bolesti kovid-19. Besplatno pokriće obezbeđuje dnevnu naknadu vlasnicima malih i srednjih preduzeća i preduzetnicima za slučaj hospitalizacije u bolnici i svim drugim formiranim centrima zbog lečenja bolesti kovid-19. Sve informacije o besplatnom pokriću klijenti mogu dobiti pozivanjem Kontakt centra telefonom 0800-222-555 (besplatan poziv) ili 011-2220-555 i slanjem upita na mejl kontakt@generali.rs. Zajednička donacija za nabavku respiratora - Kompanija je svoju solidarnost i želju da pomogne građanima Srbije pokazala i donacijom sredstava za nabavku medicinske opreme potrebne za sprečavanje širenja virusa korona. Zajedno sa kompanijama članicama Udruženja osiguravača Srbije, Đenerali je donirao sredstva za nabavku respiratora, testova za virus korona, reagensa i druge medicinske opreme potrebne tokom trajanja pandemije. Spisak neophodnih sredstava napravljen je u saradnji sa kabinetom predsednika Republike Srbije i Kriznim štabom za suzbijanje virusa korona. „Ponosni smo što smo i na ovaj način podržali napore državnih organa i medicinskih radnika da se obezbedi ono što je u ovom trenutku najbitnije – zdravlje svih nas“, ističu iz kompanije. Produženje polise putnog osiguranja iz inostranstva - Klijentima koji se nalaze u inostranstvu i ne mogu da se vrate u zemlju, Đenerali osiguranje omogućilo je produženje polisa putnog osiguranja. Od 24. marta, da bi se produžila polisa, neophodno je pozvati Kontakt centar i obavestiti kompaniju o detaljima polise. Radi lakše i brže komunikacije, polisu može produžiti i osoba bliska klijentu koja se nalazi u Srbiji. Obnova i kupovina polisa preko interneta - U skladu sa merama koje je Vlada Srbije usvojila povodom proglašenog vanrednog stanja u zemlji i situacijom nastalom zbog širenja virusa korona, Đenerali osiguranje je pozvalo klijente da koriste usluge dostupne putem interneta, među kojima su: prijava odštetnog zahteva, informacije o polisi osiguranja i status odštetnog zahteva, kao i obnova i kupovina osiguranja. Za sve poslove i pitanja u vezi sa osiguranjem, klijentima su dostupne i različite digitalne mogućnosti na sajtu www.generali.rs. Može se koristiti mobilna aplikacija, zatim mejl kontakt@generali.rs, kao i kontakt preko Kontakt centra, koji je dostupan non-stop. Klijentima zdravstvenog osiguranja na raspolaganju je Medik kol centar. Svi odštetni zahtevi se mogu podneti mejlom. Podrška starijima - Kompanija Đenerali osiguranje Srbija i u vanrednim okolnostima nastavlja da odgovorno postupa i brine o starijim osobama i pozvala ih je da u slučaju potrebe za obnovom ili kupovinom bilo koje vrste osiguranja, pozovu Kontakt centar na broj 0800-222-555, putem mejla kontakt@generali.rs ili da kontaktiraju sa svojim savetnikom za osiguranje. Polisu će dostaviti u najkraćem mogućem roku, bez potrebe da klijenti izlaze iz svoje kuće – poručuju penzionerima iz Đenerali osiguranja Srbija.