12.04.
2024.
Američki političari pozivaju Bajdena da zabrani ili ograniči uvoz električnih vozila iz Kine
Kineska električna vozila "egzistencijalna pretnja" za američku automobilsku industriju.
12.04.
2024.
Kineska električna vozila "egzistencijalna pretnja" za američku automobilsku industriju.
10.04.
2024.
Poslednje pripreme za proizvodnju novog „Fijatovog“ električnog modela u Srbiji, nove „pande“, su u toku.
27.03.
2024.
BID se sada agresivno širi globalno i izvozi 240.000 automobila godišnje u 70 zemalja.
26.03.
2024.
Kineski električni automobili trenutno zauzimaju osam odsto tržišta u Evropi, a procene su da bi već u 2025. mogli da preuzmu 15 odsto
12.03.
2024.
Kompanije poput Tojote uvek su tvrdile da će 2027. biti godina promena.
9.03.
2024.
"Obustava dodele državne pomoći usledila je po prijemu javno dostupnih informacija o podnetom zahtevu za nelikvidnost 'majke' preduzeća".
1.03.
2024.
Kineski proizvođač električnih automobila BYD krenuo je u ofanzivu i svoja vozila šalje direktno u Nemačku.
29.02.
2024.
Norveška je lider u upotrebi e-vozila sa udelom u prodaji od 80%. Norveška nudi i značajne podsticaje, a spisak "skrivenih igrača" je dug.
28.02.
2024.
Ova vest signalizira kraj Eplovih napora da napravi automobil koji bi mogao da bude konkurent Tesli.
19.02.
2024.
Nakon ukidanja subvencija države, u Nemačkoj je prodaja e-automobila pala za 48 odsto, a u celoj EU za 17 odsto.
1.02.
2024.
Pravo na subvencionisanu kupovinu tih automobila, za koju je opredeljeno 170 miliona dinara, imaju fizička i pravna lica, kao i preduzetnici
23.01.
2024.
Domet i cena električnih automobila razlog su zašto oni po prodaji i dalje nisu ni blizu benzincima