Arhiva

I bankari plaču!

Aleksandar Kothaj | 20. septembar 2023 | 01:00
Sačuvaj me bože reklama za stambene kredite, naročito ove poslednje, oko koje se digla frka! Videli ste već tu devojčicu koju su, ni krivu ni dužnu, neki stilista bez ukusa i reditelj bez morala napravili na malu sponzorušu da vas pita „je l’ ti imaš svoj stan“? Nemam seko, a je l’ ti imaš mamu da te nauči lepom vaspitanju? A i kreativnog direktora agencije koji je to odobrio, takođe... Nije to prvi put, to je samo vrh ledenog brega, traje to već neko vreme... Bankari, odnosno njihovi kreativni servisi, naprasno otkrili da ljudi imaju emocije! Pa udri na tanke žice! A kad je stan u pitanju te žice su, naravno, najtanje! I krenuli su iz sve snage da se lažno predstavljaju kao vaši i moji zabrinuti prijatelji. Iskreno im je žao što stanujemo po kojekakvim rupama, što se tri generacije guraju u dve sobe... samo što ne puste suzu! I bankari plaču, mo`š misliti! Ne zna se šta je gore: kobajagi duhovita reklama sa bračnim parom iza tankog zida u zajedničkom stanu gde se sve čuje, ili poetska vizija takođe mladog bračnog para koji crta kule u vazduhu. Kakve su kamate, na tim kulama će sve i da se završi! I jedan i drugi pristup su maksimalno uvredljivi. Odakle ideja da se neko sprda sa mojim stambenim problemom? I to na način daleko od života, a vrlo blizu gluposti. Zdrava logika kaže: ako neko živi kao junaci tih reklama, nema šanse da promeni svoj status jednom posetom banci, kako to ista reklama sugeriše. Jer takvi ne ispunjavaju uslove, ne za stambeni, nego za bilo kakav kredit! Znači, promašena ciljna grupa, džaba ste krečili, sedi - jedan... Da se razumemo, nemam ništa protiv toga da bankari rade svoj posao, samo da u to ne unose emocije. Dajte mi prave informacije a ne lažne emocije! Emotivni bankar, ajte molim vas, pa to je oksimoron, školski primer! Ne kupuje se stan na osnovu te-ve spota od trideset sekundi. To je bacanje para i za snimanje, a pogotovo za emitovanje. Velika je to lova... Za stambene kredite internet je kao stvoren. Dobra, pametna i iznad svega iskrena internet-prezentacija učiniće više nego bilo koja te-ve reklama. Dragi moji bankari, ako baš hoćete da potrošite pare na televiziju, kupite nam neku dobru i kulturnu seriju. Da pogledamo nešto vredno kad selo najzad izgori a baba se konačno očešlja. A ako se bude glasno čulo kroz tanke zidove naših malih stanova – ne brinite, utišaćemo ton!