8.05.
2024.
Ko je prva dama Kine: Superzvezda sa jasnim zadatkom
Peng Lijan je mega zvezda u zemlji od milijardu ljudi - a sam njen brak bio je važan politički potez.
Kompanija Lidl Srbija većinu mesa koje se nalazi u prodaji dobavlja od srpskih proizvođača, a sve pileće meso, kao i junetina i svinjetina koje se prodaju, u potpunosti su lokalnog porekla. Pored domaćeg porekla, u Lidlu se izuzetno vodi računa i o kvalitetu, bezbednosti i svežini mesa, što potvrđuju relevantni sertifikati i brojne kontrole koje kompanija sprovodi.
Kvalitet i bezbednost svežeg mesa koje se prodaje u Lidlu i koje je upakovano, neprekidno se ispituje prema važećim propisima Republike Srbije i internim standardima Lidla. Pa je tako za meso posebno značajan kontrolisan proces proizvodnje "od njive do trpeze", uz redovan nadzor uslova proizvodnje kod dobavljača. Kvalitet i bezbednost proizvoda se osiguravaju sprovođenjem višestrukih laboratorijskih analiza, pakovanje obezbeđuje svežinu i trajnost proizvoda, dok kompanija izuzetno vodi računa i da je proizvodnja sa osvrtom na zaštitu i dobrobit životinja.
Prednosti upakovanog mesa u Lidlu:
• Meso ne dolazi u kontakt sa drugim vrstama mesa ili proizvoda.
• Čuva se svežina i održava nepromenjen izgled i ukus mesa.
• Meso je zaštićeno od spoljnih uticaja, a pakovanja su higijenska jer se pakuju u strogo kontrolisanim uslovima.
• Upakovani proizvodi su jasno označeni i deklarisani, tako da u svakom trenutku znate da kupujete proizvod koji je testiran, kao i njegov tačan sastav.
• Pakovanja su vrlo praktična za upotrebu, samo ih preuzmete iz frižidera bez čekanja u redu.
U Lidl prodavnice širom Srbije sveže meso se isporučuje svakog dana, a na deklaracijama ovih proizvoda istaknuti su datum klanja, datum pakovanja i rok upotrebe, kako bi se obezbedilo da potrošači budu sigurni u njegovu svežinu i poreklo. Dodatno, upakovano meso u Lidlu se čuva u frižiderima, a o bezbednosti se vodi računa i prilikom transporta, te je sveže meso na odgovarajućoj temperaturi sve vreme - dok ne stigne u ruke potrošača.
8.05.
2024.
"Oko 750.000 ljudi za vreme njihove vlasti napustilo je Srbiju i to više nije iseljavanje, nego evakuacija. I zato izlazak na izbore“
9.05.
2024.
Srbija je prva zemlja u Centralnoj i Istočnoj Evropi sa kojom će Kina izgraditi "zajednicu sa zajedničkom budućnošću"
9.05.
2024.
Iako prijem Kosova za sada nije na agedni Komiteta ministara, ne treba prevideti da je još uvek reč o nacrtu dnevnog reda.
9.05.
2024.
Gordana Siljanovska Davkova osvojila je 65,14 odsto glasova u drugom krugu predsedničkih izbora
9.05.
2024.
Sve se više daje značaj domaćoj i organskoj proizvodnji, koja pored kvalitetne usluge i pristupačnih cena osvaja poverenje kupaca.
9.05.
2024.
Građani Srbije nemaju dovoljno razvijenu svest o prevenciji, i najčešće se javljaju lekaru u odmaklim stadijumima bolesti.
30.04.
2024.
U eri digitalne transformacije, elektronska trgovina (e-komerc) predstavlja ključni segment globalnog poslovanja.
25.04.
2024.
Ritejl kompanije postavljaju kupca kao centralnu figuru, čija je uloga da aktivno učestvuje u izgradnji brenda.
25.04.
2024.
U cilju širenja poslovne mreže i dostupnosti svojih usluga i proizvoda, klijentima, ALTA banka je otvorila ekspozituru u Staroj Pazovi.
24.04.
2024.
Mobi Banka je predstavila novi brend i mobilnu aplikaciju i najavila da će do 24. maja zvanično postati Yettel Bank.
23.04.
2024.
Hemofarm i Vorton razmenjuju ideje i znanja, kao deo šire misije edukovanja javnosti o principima ESG i održivog razvoja.
19.04.
2024.
AFI City Zmaj predstavlja ambiciju usmerenu na ispunjavanje zahteva postavljenih na globalnom tržištu.