7.05.
2024.
Majka najmlađe žrtve iz Malog Orašja: Otkako nema Nikole, najteži su nam praznici - tišina i čekanje da prođu
"Zvala sam ga, slala sam mu poruke, on nije odgovarao. Znala sam tad da nije dobro, jednostavno, osetila sam to".
Kampanja "Najvažniji poziv u životu", koju je pokrenula Hemofarm fondacija dobitnik je četiri priznanja na regionalnom festivalu kreativnosti "BalCannes" u Rovinju - Grand Prix za najbolji društveno odgovorni projekat godine, Grand Prix za oglašivača godine, i dva zlatna priznanja u kategoriji "Farmacija i zdravlje" i "Briga o zajednici".
"Najvažniji poziv u životu" je jedan od najprepoznatljivijih projekata koji je pokrenula Hemofarm fondacija zajedno sa svojim osnivačem Hemofarm grupom, uz podršku Ministarstva zdravlja Srbije, Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje i udruženja pacijenata Zajedno za novi život čiji je cilj podizanje broja donora i transplantacija u Srbiji.
"Ovo nije samo jedan od projekata koji radimo, već lična misija svakog od nas u Hemofarm fondaciji i Hemofarm grupi čiji je cilj podizanje svesti javnosti o važnosti donorstva i usvajanje zakona koji znači život za sve one koji čekaju transplantaciju. Kampanja koju smo pokrenuli u 2016. godini povećala je broj donora sa 2 na 6 na milion stanovnika, dok je projekat iz 2023. godine uspeo da podigne broj transplantacija na 32 za razliku od perioda kada zbog COVID-19 skoro da nije bilo ni donora ni transplantacija", rekla je Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacije i dodala da "Hemofarm grupa i njena Fondacija nastavljaju da se bave ovom temom sve dok se ne uspostavi sistem u kojem ljudi koji su životno ugroženi neće čekati dugo na donora i transplantaciju."
"Najvažniji poziv u životu", kampanja koju Hemofarm fondacija realizuje u saradnji sa agencijom "Jazavac i utorak", do sada je nagrađena 22 puta na regionalnim i nacionalnim festivalima kreativnosti i proglašena kampanjom godine, dok je Hemofarm fondacija za svoj društveno odgovorni rad u oblasti zdravlja u proteklih 10 godina nagrađena više od 60 puta.
8.05.
2024.
Si Đinping se nalazi na petodnevnoj evropskoj turneji, bio je u Francuskoj, a posle Srbije ide u Mađarsku
8.05.
2024.
Da li će Putin napraviti velike rezove posle preuzimanja novog mandata ili će ih ostaviti za drugi trenutak
8.05.
2024.
Na izbore ovog juna se izlazi u 66 gradova i opština, a prva postava opozicije zavisi od mesta do mesta.
7.05.
2024.
"Zvala sam ga, slala sam mu poruke, on nije odgovarao. Znala sam tad da nije dobro, jednostavno, osetila sam to".
30.04.
2024.
U eri digitalne transformacije, elektronska trgovina (e-komerc) predstavlja ključni segment globalnog poslovanja.
25.04.
2024.
Ritejl kompanije postavljaju kupca kao centralnu figuru, čija je uloga da aktivno učestvuje u izgradnji brenda.
25.04.
2024.
U cilju širenja poslovne mreže i dostupnosti svojih usluga i proizvoda, klijentima, ALTA banka je otvorila ekspozituru u Staroj Pazovi.
24.04.
2024.
Mobi Banka je predstavila novi brend i mobilnu aplikaciju i najavila da će do 24. maja zvanično postati Yettel Bank.
23.04.
2024.
Hemofarm i Vorton razmenjuju ideje i znanja, kao deo šire misije edukovanja javnosti o principima ESG i održivog razvoja.
19.04.
2024.
AFI City Zmaj predstavlja ambiciju usmerenu na ispunjavanje zahteva postavljenih na globalnom tržištu.
18.04.
2024.
Onlajn prodavnica postala je sastavni deo skoro svakog prodajnog subjekta, ali potrošači i dalje očekuju jedinstveno iskustvo i pogodnosti.
18.04.
2024.
Kompanija "Lidl Srbija" je po izboru potrošača ovogodišnji dobitnik prestižne nagrade "Izabrana prodavnica godine"