Ponuditi uslugu ili proizvod koji će olakšati ljudima život, čak i upotrebom veštačke inteligencije, biti prisutan svuda i u svakom trenutku na potpuno novim mestima i u novim kontekstima, povezivati ljude sa osobama koje dele ista interesovanja, promeniti nabolje sopstvenu kompaniju iznutra (i o tome pričati) i, konačno, biti drugačiji i nepredvidljiv - pet su globalnih trendova u marketingu za 2018, na koje su ukazali vodeći svetski eksperti na predavanju koje je u okviru Dajrekt medija akademije (DMA) održano u Beogradu za 500 marketinških profesionalaca.
„Ponašanje potrošača i njihova očekivanja se menjaju brže nego ikada. Moramo da prepoznamo šta su očekivanja, pre nego što se ona odraze na poslovanje, da im izađemo u susret i inoviramo svoj proizvod ili uslugu. U okruženju u kojem se promene brzo dešavaju, i sami morate da postanete posmatrač potrošača i trendova koje oni donose“, poručio je Dejvid Metin, direktor Trendwatching tima za trendove i analitiku na globalnom nivou.
Direktor Dajrekt medija sistema Jovan Stojanović naglasio je da je praćenje trendova u marketingu podjednako važno kao i stalni rad na sebi kroz učenje. „DMA je osnovana da se stručnjacima za marketing pomogne da budu još bolji u poslu i da kroz sve bolju komunikaciju osnažimo naše brendove i celo tržište. Da bismo stalno bili na tragu novih znanja, pomažu nam gostujući predavači Trendwatching tima koji donose pogled na globalne trendove sa kojima ćemo se susretati u narednim godinama“, objasnio je Stojanović.
U organizacionom i programskom odboru DMA su stručnjaci Dajrekt medije iz različitih oblasti, a do sada je više od 300 polaznika ovog edukativnog programa steklo dodatna znanja iz marketinga i komunikacija.
Da biste nastavili sa čitanjem naših premium sadržaja, neophodno je da odaberete jedan od planova pretplate.
Pretplata
Već imate nalog? Ulogujte se