Arhiva

Netačna informacija

Sektor za pi-ar Telekoma Srbija | 20. septembar 2023 | 01:00
U tekstu pod naslovom „TV scena Srbije“, objavljenom u nedeljniku NIN 2. februara 2012, navedena je netačna informacija da Telekom Srbija a.d. u svrhe oglašavanja na televizijama, izdvaja 30 miliona evra. Radi istinitog informisanja javnosti, ovim putem saopštavamo da budžet za zakup TV medijskog prostora iznosi šest miliona evra, što je pet puta manje od objavljene cifre. Iznos budžeta za svaki pojedinačni medij se opredeljuje u skladu sa rejtingom, čitanošću i gledanošću, kao i ciljnim grupama kojima se kompanija obraća. Marketing budžet Telekoma Srbija je zasnovan na usvojenoj marketing strategiji koja ima za cilj realizaciju poslovnih planova u uslovima konkurentnog tržišta u segmentu mobilne telefonije, kablovske televizije i interneta.