Arhiva

HP na Sinergiji

NIN | 20. septembar 2023 | 01:00

Sinergija, jedna od važnijih konferencija o informacionim tehnologijama (IT) u regionu, održaće se od 12 – 14. oktobra u Centru “Sava” u Beogradu. Ovo je peta beogradska „Sinergija”, a prvi put se kao generalni pokrovitelj pojavljuje kompanija Henjlett Packard (HP) odnosno njen entitet u Srbiji i Crnoj Gori. Slobodan Radić, direktor srpskog “HP”-a uključenje ove renomirane IT kompanije u „Sinergiju” vidi kao logičan sled događaja.

- NR, kao dugogodišnji partner „Microsofta” već je učestvovao na sličnim konferencijama u regionu. U našoj zemlji, međutim posle ukidanja sankcija „Microsoft” je pažnju usmerio na individualne korisnike, na promociju i licenciranje postojećeg softvera. Sada kad je poslovni ambijent zreliji „Microsoft” fokus prebacuje na poslovne korisnike i to mi kao vodeća IT kompanija U Evropi želimo da podržimo, a jedan od načina je zajedničko učešće na događajima kao što je „Sinergija”.

Na koji način će „NR” učestvovati na ovogodišnjoj „Sinergiji”?

Naši stručnjaci iz regiona ali i iz cele Evrope, na samoj konferenciji držaće predavanja o aktuelnim i zanimljivim temama iz oblasti Informacionih tehnologija, a paralelno s tim imaćemo i svoj program. Naime, imaćemo prezentaciju naše opreme koja će biti izložena u Centru „Sava” i ujedno promociju i prezentaciju najnovijih rešenja koje NR proizvodi postižu.

Koji cilj je kompanija postavila pred ovu konferenciju i koji će se proizvodi naći u fokusu?

U fokus ćemo staviti „blade” servere, novu tehnologiju koja omogućava koncentraciju servera na malom prostoru, zatim „integrity” servere kao i „eva storage” najsavremenije uređaje za čuvanje podataka, koji opslužuju veliki broj servera. Namerno ne ističem štampače jer želimo da pokažemo našim klijentima, našem okruženju da „NR” nije samo proizvodnja štampača na šta se ovde prvo pomisli. Mi jesmo vodeća kompanija kad su štampači u pitanju ali i mnogo više od toga. Uz pomoć „NR” rešenja trenutno radi 107 svetskih berzi, 90 odsto SMS poruka u svetu se pošalje zahvaljujući „NR” tehnologiji, dve od tri transakcije kreditnim karticama u svetu se odvija na bazi „NR” softvera. Želimo da u sve to uputimo ovdašnju publiku, koja možda nije imala priliku da sve to sazna. I naš krajnji cilj je da kada se kaže IT, prvo se pomisli na „NR”.

Kompanija „Henjlett Packard” u Srbiji i Crnoj Gori jedna je od 170 takvih koje postoje širom sveta. Kakvi su rezultati koje srpski „NR” postiže i kako naši građani reaguju na stvari kao što su demo centri gde mogu besplatno da probaju bilo koji od uređaja za koji su zainteresovani?

Vrlo smo zadovoljni kako se posao odvija. Kada smo, pre tri i po godine osnovali ovaj d.o.o. u Beogradu, bilo je šest ili sedam zaposlenih. Sada nas je 45. Promet se duplira na dve godine i to je jako dobar rezultat za tržišta u razvoju. Mi ovde imamo stroga merila ponašanja, sva korporativna pravila i obrasce ponašanja koji postoje bilo gde u svetu nastojimo da implementiramo. Demo centar je proistekao iz toga, dajemo našim potrošačima mogućnost da isprobaju uređaje, da dobiju neki savet, preporuku, da nam ukažu na svoje probleme. Naši ljudi nisu imali takve ponude do sada ali, čini mi se da se brzo prilagođavaju i da veoma pozitivno reaguju.